Entourage și Jurassic World review.

240

Eram extrem de nerăbdător să văd Entourage, Jurassic a venit ca un bonus că și-așa e sâmbătă și am îmbătrânit, nu mai am chef de cluburi. Dar am ajuns fără să vreau și la un party care s-a ținut în parcarea de la etaj din  Iulius Mall. Nu am zăbovit prea mult, v-am zis cum e cu bătrânețea.

ENTOURAGE

Primul film văzut azi a fost Entourage, așa că despre el am să vorbesc întâi. La 18:10 a început să ruleze și a reușit să mă țină cu gura până la urechi de la început până la sfârșit. În sală nu a fost multă lume, probabil și din cauza orei, cred că am fost maxim 20 de oameni. Mare mi-a fost surprinderea când am văzut o familie, o mămică bună, cu soțul și două fete, una până în 14 ani, cealaltă maxim 6-7 ani. Acuma nu sunt eu marele moralist, dar o copilă de 7 ani nu are ce căuta la un film de genul acesta, mai ales că Drama face direct o glumă despre masturbare iar femeile erau goale pe un vapor. Scenele explicite de sex nu au lipsit așa că, din nou, consider că o copilă de 7 ani nu are e căuta la un asemenea film. Dacă ați văzut serialul știți la ce să vă așteptați, dacă nu l-ați văzut, ați face bine. De obicei nu râd la comedii, dar după cum vă spuneam, filmul a reușit să mă țină cu gura la urechi chiar și după ce am ieșit din sală. Glumele au fost bune, unele cu subînțeles pe care un cocalar nu le-ar înțelege și ar putea spune că filmul e de căcat. După părerea mea e cea mai bună comedie de anul acesta, dacă nu cea mai bună din ultimi ani.

Jurassic World

Am traversat orașul de la Polus Center la Iulius Mall pentru a vedea și filmul cu numărul doi. După film ne-am rătăcit prin mall, de fapt prin jurul lui încercând să găsim o intrare în parcare.

Când am văzut Jurassic Park am fost impresionat, eram și mic atunci, însă Jurassic World m-a dezamăgit. E un film pe care să-l vezi în 3D pentru că efectele sunt chiar mișto, dar cam atât. Povestea e nașpa, actorii sunt mediocrii, plus că aproape o oră și jumătate am văzut doar dinozauri în cuști și oameni care se plimbă se plimbă prin parc. Nimic care să-ți ofere plăcere. Efectele au fost chiar ok, iar lupta dintre dinozauri a fost spectaculoasă. Dar cam atât, e un film pe care merită să-l vezi o singură dată. Nu m-a impresionat, dar sunt mulțumit că l-am văzut și că mi-a oferit ocazia să-mi retrăiesc copilăria în care eram impresionat de Jurassic Park. Apropo de Jurassic Park, World nu se ridică deloc la nivelul lui, nici măcar 10 la sută.

Așadar, dacă cauți să vezi un film ok, îți recomand Entourage, chiar merită, cât despre Jurassic World, dacă ai fost fan Jurassic Park, probabil vrei să-l vezi și pe acesta.

Lasă un răspuns